Finns det någon prislista på er skidhyra?

Hej, jag undrar om det finns någon prislista på skidhyra?
Jag har inte hittat någon på er hemsida, måste man logga in och boka för att få veta priset?
Blir svårt att jämföra er med andra som hyr ut skidor.
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna!
    Du kan gå in på vår onlinebokning och se priserna. När du väljer datum kommer du att få upp de olika paketen vi erbjuder samt kostnad. Allt detta går att göra utan att behöva logga in eller göra en bokning.

    Om det är för krångligt kan du alltid höra av dig till vår hyravdelning,
    telefonnummer: 0280-962 25.
    Kläppen Ski Resort