Behöver vi förboka all utrustning i paketet Multihyr?

Vi har bokat utförsåkningsskidor i paketet Multihyr. Finns det någon garanti att det finns längskidor till oss när vi vill byta in utförsåkningsskidorna, eller ska dessa förbokas?

Kommentarer

  • Hej Madeleine,
    och tack för att du hör av dig till oss. Härligt att ni bokat ett paket som ger er möjlighet att testa på all åkning som Kläppenberget har att erbjuda!

    Det ska finnas all typ av utrustning för er att växla mellan, dvs - ni ska inte behöva förboka flera olika typer av utrustningar. Skulle ni komma under en högsäsongsperiod kan ni alltid kontrollfråga hyravdelningen om ni är osäkra på just den utrustning som ni är intresserad av. Ni når hyran via telefonnumret +46280-96200.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort