Varför ligger inte allt till barn kostnadsfritt online under Junior Days?

Hej. Jag har hyrt två stugor till nästa vecka och skulle förbokade alpinutrustning till barnen under sju år. Vi har fått info att det skall vara gratis med det skulle kosta oss 1980 kr för våra fyra barn. Vad är det som gäller?

Kommentarer

  • Hej Björn,
    och tack för att du hör av dig!

    Det stämmer att SkiPass, skidhyra och skidskola är gratis för alla barn upp till och med sju år vecka 3 (Junior Days). För att boka detta kostnadsfritt, kontakta Kläppens bokning på tel +46(0)280-96200. Hela bokningen ska förbokas på samma bokningsnummer. Priset lägger alltså inne eftersom rabatten görs manuell via telefon!

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag/
    Kläppen Ski Resort