Finns det möjlighet till skidförvaring på skidhyran?

Jag är busspendlare och åker vägen förbi Kläppen i stort varje dag. Finns möjligheten till skidförvaring(främst längd) någonstans på anläggningen? (t.e.x vid skiduthyrningen närmast Älvspåret) Då skulle jag kunna åka längd mellan två bussar 😀 Skulle gladeligen betala liten hyra för det.

Kommentarer

  • Hej Anette,
    vilken bra fråga. Det gläder oss att du nyttjar våra fina längdspår!

    Vi har förvaringsskåp att hyra på Kläppentorget, både för enskilda dagar samt vecka. Det mindre skåpet rymmer två utrustningar och det större rymmer fem. Själva uthyrningen sköts via personalen i hyran.

    Hoppas att vi kan hjälpa dig till en enklare vardag och mycket härlig vintermotion!
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort