När kommer Kläppen Syd öppna?

Har ni någon uppfattning om när Kläppen Syd kan öppna för säsongen?

Kommentarer

  • Hej Sven,
    och tack för en mycket bra fråga. Det gläder oss att du är intresserad av vårt nya skidområde Kläppen Syd!

    I dagsläget är det svårt att svara på vilken säsong det nya skidområdet kommer att stå klart. Målet var att Kläppen Syd skulle öppna till den här säsongen 20/21 - men på grund av pandemin har vi inte haft möjligheten att utföra det arbete som krävs.

    Jag skulle rekommendera dig att följa oss via våra sociala kanaler, samt vår hemsida för uppdatering i bygget. Här kan du läsa mer om Kläppen Syd

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort