Är det gratis skidåkning under premiärhelgen?

Hej !
Har Ni fri skidåkning premiärhelgen 16-19/12 som Ni haft förut ?
Mvh
Peter

Kommentarer

  • Hej Peter,
    och tack för din fråga. Det gläder oss att du planerar att besöka oss under premiärhelgen!

    Alla perioder under vintersäsongen kräver ett SkiPass, dvs ingen period är kostnadsfri. Vår rekommendation är att ladda kortet via vår onlinebokning där vi erbjuder anläggningens bästa pris. Du kan ladda ett befintligt KeyCard, eller köpa ett nytt. Köper du ett nytt KeyCard hämtar du ut SkiPasset i en av våra SkiPass-automater. Dessa automater finner du vid Kläppentorget och Hotell Kurbits.

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt!
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort