Kan jag swisha spåravgiften även om butiken är öppen?

Hej!
Vi planerar en vecka i Sälen ganska snart. Vi brukar åka mycket i älvspåret. När kommer älvspåret att förlängas?
Ser att ni skriver att man ska köpa spårknapp inne i butiken när det är öppet annars ska man swisha avgiften. Skulle önska att man kan swisha även när det är öppet i butiken för att slippa klampa in i butiken. Är det ok?
Ser att det finns en uttemperatur angiven på er hemsida. Jag gissar att det är en temperatur som mäts uppe på fjället. Skulle önska att det fanns en temperatur visad också för nivån för älvspåret så att det blir lättare att valla skidorna.
Hälsningar Jan

Kommentarer

  • Hej Jan,
    Härligt att ni planerar att komma till oss!
    Vi ser gärna att ni kommer in och betalar i butiken då ni också får en spårknapp och gör en eventuell kontroll ute i spåren enklare. Men du kan såklart swisha även på dagtid och då får du visa upp din swishbetalning vid en eventuell kontroll.

    Jag vidarebefordrar ditt önskemål om temperaturen vid Älvspåret.

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning,