Kan jag kombinera en hel- och en halvdag på mitt Keycard?

Kan man boka en heldag och en förmiddag på ett befintligt Key card online?

Kommentarer

  • Hej Mikael,

    Tack för ditt meddelande.

    Du kan ladda på ditt Key Card hemifrån via vår hemsida. Det går bara att ha en laddning på kortet i taget, så du får boka på en heldag först för att sedan när den dagen är förbrukad ladda på förmiddagen eller tvärtom.

    Min rekommendation är att köpa ett tvådagarskort, till en kostnad av 825 kronor. Väljer du att ladda ditt Skipass vid två tillfällen (en heldag och en halvdag) kommer kostnaden att landa på 810 kronor.

    Hoppas att svaret har varit till hjälp,
    varmt välkommen till oss i Kläppen.

    Med vänliga hälsningar
    Ebba T.
    Kläppen Ski Resort