Är det ski in & out-läge i Sjungarbacken nu när ICA ligger där?

Hej,
Jag är lite nyfiken på hur det blir med ski in/ski out nere vid Sjungarbacken när ICA-butiken är på plats.
Vi ses vecka 4.

Mvh
Håkan

Kommentarer

  • Hej Håkan,
    härligt att höra att du kommer i vinter 😀 Det gläder oss!

    Ja, det är ski in- & outläge i Sjungarbacken!
    Vi har breddat skidvägen mellan ICA Kläppen och de nedersta lägenheterna i Sjungarbacken så att det fortfarande är möjligt att skida till gondolens startstation.

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt!
    Kläppen Ski Resort