När brukar era skidvägar öppna?

Har ni någon prognos på när skidvägarna kommer att öppna?

Kommentarer

  • Hej Niklas,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du har planerat in din vistelse hos oss!

    Skidvägarna på Kläppen bygger helt på natursnö, vilket vi har för lite av i dagsläget. För att vi ska kunna garantera en säker transport från boende till alpinbacke krävs ett ihållande snöfall. Jag skulle rekommendera dig att hålla koll på Kläppen Idag där vi uppdaterar öppna pister, liftar och skidvägar så fort justeringar sker.

    Önskar dig en trevlig helg,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort