Vilken väg rekommenderar ni för ski in & out i Gullbrändan om man är nybörjare?

Hej,
Är det bra ski in ski out möjligheter för nybörjare i Gullbrändan? Är det pist 21 som gäller från barnområdet i så fall och gena över liftspår Q&D?
Med vänlig hälsning, Mikael

Kommentarer

  • Hej Mikael,
    och tack för en mycket bra fråga. Härligt att ni kommer till oss vecka 2!

    Du är helt rätt ute när det kommer till ski in och out för nybörjare. För att ta sig till Gullbrändan är 21:an (Bäverdalen) att rekommendera. Det kommer krävas lite fart ner till ankarliften D (Beckasin), och när ni passerat liften och pist 28:an (Älgstråket) kommer ni få ta en kortare promenad från barackerna till er lägenhet.

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt!
    Önskar dig en trevlig helg,
    Allt gott//

    Kläppen Ski Resort