Var hämtar jag ut nycklarna vid sen incheckning?

hej,
Vi har bokat stuga i Sjungarbacken 14-17 januari.

Imorgon Torsdag kör vi upp till Kläppen efter jobbet, så troligen uppe rätt sent, gissar runt kl 22-23 tiden på kvällen.

Vill bara dubbelkolla så att man kommer få tag på nycklarna till stugan så sent?

Mvh Per-Ola Eliasson

Kommentarer

  • Hej Per-Ola,
    Tack för din fråga!

    Detta är absolut inga problem, nycklarna kommer att köras ut till check-in station 1 och kan därefter hämtas efter att du fått ett incheckningssms med kod in till stationen. Nycklarna ligger kvar där över natten och hämtas in igendagen efter så det är bara för dig att hämta nyckeln där när ni väl anländer!

    Kör försiktigt så hoppas vi att ni får en härlig semester hos oss!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppen Ski Resort