Gäller det alpina säsongskortet även för höstparken i Kläppen SnowPark?

Hej! Om jag köper säsongskort för 23/24 gäller det då även v 44 på höstlovet?
Mvh Dan

Kommentarer

  • Hej Dan,
    och tack för din fråga!
    Säsongskortet för vintersäsongen 23/24 är giltigt perioden 15 december- 7 april. För att åka i Kläppen Snowpark under hösten köper man ett enskilt Parkpass. Via länken nedan kan du läsa mer om Höstparken.

    Kläppen (klappen.se)

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Hälsningar,
    Ebba

    Kläppen Ski Resort