Ingår sänglinne i boendet, eller kan man lägga till det?

Hej!
Ingår sänglinne i boendet, eller är det något jag ska ta med?
//Maja

Kommentarer

  • Hej Maja.
    Tack för din fråga!

    Under vintersäsongen ingår alltid sänglinne/handdukar på Hotell Kurbits. Vill man ha allting färdigbäddad till ankomst går det bra att lägga till det i sin bokning till en kostnad av 150kr för fyrabäddslägenhet och 225kr för en sexbäddslägenhet.

    Vad som gäller våra stugor ingår dessvärre inget sänglinne men skulle man vilja ha det så går det bra att lägga till ett linnepaket i sin bokning vid kostnad på 195kr per set. Ett set innehåller sängkläder till en nittiosäng samt handduk och ett badlakan.

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka!
    Hälsningar//
    Sophie Björklund

    Kläppen Ski Resort