Ingår det sängkläder och handdukar i boendet?

Hej!

Vi har hyrt stuga i Örebäcken under V.52 och undrar om det ingår sängkläder och handdukar?

Mvh,

Mats Kennedy

Kommentarer

  • Hej Mats,

    Tack för din fråga.
    Det ingår inga sängkläder i något av våra boenden, förutom hotell Kurbits.
    Det går däremot utmärkt att hyra ett linneset för 195 SEK/ person. I det ingår underlakan, påslakan, örngott och handduk. Vill du lägga till det på din bokning får du gärna ringa till bokningen på 0280-96200.

    Önskar dig en fortsatt fin dag.

    Med vänlig hälsning//
    Moa.
    Kläppen Ski Resort