Hur skapar jag resenärprofiler för familjen?

Hej,
Hur skapar jag resenärprofiler för familjen om jag inte har ett keycard ännu? ska boka skidskola också.
Mvh Robert
Robert

Kommentarer

  • Hej Robert, tack för att du hör av dig!

    En resenärsprofil är en profil för alla gäster som ska med på resan. Där fyller du i alla uppgifter och därmed också skipassnummer. Om ni inte har kort kan du trycka i nytt keycard, och kan därmed i samband med ankomst/första skiddag hämta upp era skipass i receptionen eller på skiduthyrningen.

    I er bekräftelse kommer det stå keycard för 65 kr och då kommer ni alltså att få ett kort när ni hämtar ut skipassen. Om man skulle haft ett eget sedan innan skulle istället keycardnumret stå under antalet dagar ni köpt- på bekräftelsen.

    Om du har fått fram denna vyn och vill skriva in befintligt kort trycker du på "Ändra" och skriver in dina uppgifter under "Keycard".

    Skidskola kan du boka genom att lägga in resenären som ska vara med, det är därför ex födelsedatum ska vara inskrivet. Du kommer få tillgång till de grupper som passar. 😊

    Hoppas detta var tydligt, ha det fint så ses vi i vinter/
    Sofia

    Kläppen Ski Resort