Varför går det inte att registrera konto?

Hej.
Har försökt att registrera konto hos er den 11/9 och 12/9 utan bra resultat.
Alla ifyllda uppgifter försvinner när jag trycker på skapa konto,har försökt ett flertal gånger.
Mvh/ Kjell-Åke

Kommentarer

  • Hej Kjell-Åke,
    och tack för en bra fråga!
    Problemet du har kan bero på att du redan har lyckats skapa en ett kundnummer. Ett nytt försök är då inte möjligt på grund av att bokningssidan stänger vid dubbletter. Prova att logga in med uppgifterna du redan har skrivit in.

    Funderar inte det skulle jag rekommendera dig att byta webbläsare, samt att använda dig av en dator (ej surfplatta/mobiltelefon).

    Skulle problemet kvarstå rekommenderar jag dig att kontakta vår bokningsavdelning på 0280-96200 alternativt bokning@klappen.se

    Hoppas att svaret har hjälpt dig!
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort