Hur fungerar pulkakvällen?

Kan man komma efter kl 17 om man vill delta i pulkaåkningen? Hur fungerar det om man vill låna snowracer/pulka?

Kommentarer

  • Hej Josefin, tack för din fråga.

    Ja det går bra! Pulkakvällen är inget man behöver anmäla sig till utan det är bara att komma förbi så finns pulka och snowracer att låna! Eller ta med din egen om du vill 😀

    Det är alltså helt okej att komma efter 17 också!
    Har du fler frågor eller om något var otydligt är det bara att höra av sig igen//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort