Finns det någon pulkabacke i Kläppen?

Hej!

Jag undrar om det finns någon pulkabacke eller det är endast pulkakväll när barnen får åka pulka?

Tack!

Med vänlig hälsning,
Linda

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Tack för din fråga.

    Utöver backen som används på pulkakvällarna så finns det en backe bakom våffelstugan på Tranantorget. Där kan man åka även när det inte är pulkakväll.

    Välkommen till oss i vinter!
    Hälsningar,
    Hanna
    Kläppens bokningsavdelning
  • Får man åka madrass (glidare eller vad det nu kan kallas) på pulkakvällen?
  • Hej
    Tack för din fråga.

    På pulkakvällen så är det bara tillåtet att åka pulka eller snowracer, inte madrass.

    Hoppas ni får en trevlig kväll i backen
    Hälsningar
    Linda
    Kläppens bokningsavdelning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.