Prøver at oprette en konto

Jeg har forsøgt at oprette en konto på vores adresse:
Langebjerg 5
dk-2850 nærum
Vores password blev åbenbart ikke godkendt og vi har bedt om et nyt. vi har endnu ikke modtaget et nyt password og vi kan ikke oprette en ny konto da vores adresse er i brug. Har I mulighed for at hjælpe os.
med venlig hilsen
Lars Wiese Petersen

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Det glädjer oss att ni är intresserade av att besöka Kläppen! Jag rekommenderar dig kontakta Bokningen på telefon +46 (0)280- 96 200. De hjälper dig gärna. Bokningen finns tillgänglig måndag- fredag 8:30-17:00.

    Hälsningar,
    Ebba
    Kläppen Ski Resort