Kan jag köpa presentkort för skidskola?

Hej!
Vi tänkte ge bort ett par privatlektioner i skidskolan i present nu på lördag.
Finns det möjlighet att köpa något presentkort för det?

Mvh.
Magdalena

Kommentarer

  • Hej Magdalena,
    det gläder oss att du planerade att ge bort ett presentkort på skidlektioner! Hoppas det löste sig även om vår återkoppling dröjt.

    Vi har i dagsläget inte möjlighet att göra ett presentkortför skidskolelektioner. Den vanligaste lösningen är att en närstående ger bort ett eget kort och sedan står för bokning/betalning när det är dags.

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler frågor!
    Kläppen Ski Resort