När på dygnet preparerar ni Älvspåret?

Hej!
Jag undrar när Älvspåret prepareras nästa gång? Görs det efter nattens snöfall? Tänkte åka i morgon bitti och åker bara om det inte ligger en massa nysnö i spåren.
Ser ju ut som att det ska sluta snöa i natt.

Kommentarer

  • Hej Andreas, tack för en bra fråga!

    Älvspåret spåras varje dag. Det är draget nytt spår varje morgon helt enkelt! Det kan vara snö i spåret om det snöar såklart, men det är bara om ny snö fallit under morgonen 😀

    Hoppas du får en fin dag i spåret/
    Sofia
    Kläppen Ski Resort