Hur hanteras Sjungarbackens plusboende i coronatider?

Hur kommer det som ingår i plusboendet att behandlas den tid som återstår av säsongen? Badtunna, bastu, jacuzzi ute och inne, lekrum och gamingroom? Kommer man kunna använda allt som vanligt, är det nya regler, extra städning eller?

Kommentarer

  • Hej Linda,
    Vad bra att du kontaktar oss om detta!

    Plus-lokalerna kommer än så länge att fortsätta vara öppna för dem som valt detta som tillval vid sitt boende. Skillnaden nu jämfört med tidigare är att dessa saneras oftare än tidigare och städkontrollerna är mer noggranna för all minska risken för smittspridning.

    Hoppas att du fick svar på din fråga och om något är oklart, tveka inte på att kontakta oss igen!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppens bokningsavdelning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.