Var hämtar vi nycklar om vi ankommer en annan dag än ankomstdagen?

Hej Kläppen!

Vi kommer att anlända mån kväll (istället för idag, sön) pga sjukdom och är osäkra på om vi hinner upp innan receptionen stänger. Läggs våra nycklar i en låda vid receptionen då, eller går det att be er att låta dem ligga kvar i check in-stationen? Tänkte ringa er under morgondagen (måndag) men ville testa att fråga så här först!

Mvh,
Fam. Hansson

Kommentarer

  • Hej Karin,
    tack för att du hör av dig!

    Vid ankomst annan dag än ordinarie (tors, lör, sön) hämtar ni ert ankomstkuvert i receptionen på Hotell Kurbits. Om ni ankommer efter att receptionen har stängt klockan 20:00 hittar ni ert ankomstkuvertet i en nyckellåda i samband med hotellets entré.

    Vid vetskap om att ankomsten blir en annan dag än ordinarie önskar vi gärna att ni meddelar oss det!

    Varmt välkomna,
    Hälsningar//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort