Hur fungerar pjäxtorken i Gullbrändan?

Hej! Bor i gullbrändan och har en stor pjäxtork under bänken i hallen för 8 par pjäxor! Hur får jag fart på luft/värmen? Mvh Blöta Pjäxor!!

Kommentarer

  • Hej Jesper,

    Tack för din fråga! Pjäxtorken i ditt boende på Gullbrändan startas automatiskt när du trär i pjäxorna. Den kräver dock att pjäxorna står på tork under en längre tid, förslagsvis över natten, då för stor mängd varmluft riskerar skada pjäxorna.

    Hoppas du fick svar på din fråga!

    Hälsningar,
    Ebba S
    Kläppen Ski Resort