Kan man boka en åktur med era pistmaskiner?

Kan man mot ersättning boka och åka Pistmaskin?

Kommentarer

  • Hej Magnus,
    och tack för din fråga!

    Denna vinter kan vi erbjuda gäster att åka med i våra pistmaskiner vid speciella tillfällen. Är du intresserad av att boka denna aktivitet under din vistelse i Kläppen är du välkommen att höra av dig till info@klappen.se.

    Hälsningar,
    Ebba
    Kläppen Ski Resort
  • Hej Igen
    Hur ser det ut idag Vi kommer att vara hos er V 9 , och skulle villa överraska en "kille" ( 55 år ) som drömt om att åka pistmaskin ,
    På kvällarna kan han stå i fönstret och titta på maskinerna och drömma sig bort 😊
    Mvh
    Magnus Gradin
  • Hej Magnus!

    Pga fortsatt rådande pandemi så kan vi dessvärre endast erbjuda pistmaskinsåkning i utbildningssyfte denna säsong. Vi vill supergärna kunna erbjuda våra Kläppengäster detta, men vågar inte riktigt släppa så mycket på tyglarna ännu. Ni är jättevälkomna att återkomma nästa säsong, så ska vi nog se till att kunna ordna detta då. Hoppas på er förståelse.
    Önskar dig en fortsatt fin dag!

    Vänligaste hälsningar,
    Kläppen Ski Resort
  • Hej!
    Hur ser det ut nu under v11? Vi har en lite grabb här som är helt galen i pistmaskinen. Vad kostar det?
    Sandra
  • Hej Sandra!

    Tack för din fråga. Jag är faktiskt lite osäker på hur vi har det med åkturer i pistmaskin denna säsong men jag håller på att kolla upp det med ansvarig personal. Jag hör av mig när jag fått mer information.

    Önskar dig en fin dag!
    Kläppen Ski Resort
  • Hej igen!

    Nu har jag fått svar från ansvarig. Tyvärr har vi sedan några säsonger tillbaka tagit bort pistmaskinsåktur och därför inget vi erbjuder längre.

    Hoppas ni kan få en fin vistelse här på Kläppen ändå.
    Ha det fint och hör av dig vid fler frågor!
    Kläppen Ski Resort