Hur fungerar parkering om man bor på Hotell Kurbits?

Har bokat lägenhet i Kurbits, och i bekräftelsen står det "Parkeringsplats finns i anslutning till hotellet".
Är det fråga om lägenhetsspecifika numrerade platser, eller måste man söka en ledig plats på någon allmän parkeringsplats (i anslutning till hotellet)?

Kommentarer

  • Hej Erik, tack för en bra fråga!

    Våra parkeringsplatser utanför hotellet är för alla våra gäster. Det krävs ingen betalning eller registrering för att stå. Var bara uppmärksam över datumparkering!

    Vi har även vissa längor som är till för bara hotellets gäster😊

    Hoppas ni får en trevlig vistelse här på Kläppen/
    Sofia
    Kläppen Ski Resort