Vart kan vi parkera om vi har fler bilar?

Hej En stuga med 9 platser men bara en parkering. Hur gör man med en extra bil?

Kommentarer

  • Hej HJ,
    och tack för en bra fråga. Det gläder oss att ni har planerat er skidsemester hos oss i vinter!
    Jag skulle rekommendera er att parkera den andra bilen på den större parkeringen på andra sidan vägen av Kläppentorget, vid Älvspåret. Där kan bilen stå under hela vistelsen.
    Vänligen följ länken för en bättre överblick över anläggningen. Kläppen (klappen.se)

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag, så hoppas jag att vi ses i vinter!
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort