Finns det möjlighet att slänga alternativt panta burkar på Kläppen?

Vi bor på kläppbaken 367 o undrar vart närmsta panta mera behållare finns??

Kommentarer

  • Hej Siv,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att ni vistas i vår anläggning!

    Vi har ett par mindre behållare utplacerade vid alpinbackarna. Närmaste pantstation hittar du på ICA Kläppen i slutet av Sjungarbacken. Därefter är det ICA/Coop i Sälen by eller Coop i Lima!

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler frågor,
    Allt gott//

    Kläppen Ski Resort