Vilka öppettider har liftarna? Har ni kvällsåkning?

Hej, vi funderar på att besöka er v10. Är det kvällsåkning någon kväll, eller är det 9-18 som liftarna är öppna varje dag? Mvh Per-Erik

Kommentarer

  • Hej Per-Erik, tack för din fråga.

    Våra belysta pister är öppna mellan klockan 09:00-18:00 varje dag under vintersäsongen. Vi har inte öppet senare än klockan 18:00 alpint, däremot har vi längdskidspåret Älvspåret öppet för kvällsåkning fram till klockan 21:00 😊

    Hoppas det var svar på frågan.
    Ha det fint så ses vi i vinter // Sofia
    Kläppen Ski Resort