Vilka öppettider har backarna i vinter?

Hej! Planerar inför vår resa till er i Januari. Vi kommer upp till er Lördag 6 Januari. Hur länge är backarna öppna?
Jenny Jonasson

Kommentarer

  • Hej Jenny 😀

    Alla belysta backar är öppna mellan kl. 09:00-18:00. Pisterna som inte är belysta stänger strax innan mörkret faller vid 15:30 alt. 16:30. Mer exakt information om när skiftet sker kommer närmare säsongsöppning. Så håll utkik på vår hemsida!

    Ha det fint så ses vi i vinter//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort