Kommer Kläppen hålla öppet vecka 33?

Hej är något öppet v 33? Letat på hemsidan svårt att få information om den veckan.

Kommentarer

  • Hej Agneta!
    Hotellreceptionen är öppen fre-sön (efter v.40 tors-sön) och Kläppen Arena är öppen tors-sön hela hösten fram till 5 november. Campingens bemanning kommer alltså stänga efter v.32.

    Här kan du se våra öppettider: Kläppen (klappen.se)

    Våra övriga aktiviteter som kräver låneutrustning är endast tillgängligt under receptionens öppettider. Campingens reception kommer vara stängd och därför även aktiviteterna som utgår därifrån dvs. SUP, kanoter, minigolf och roddbåt. Efter v 32 kommer även Restaurang Halster att stänga men Brasseriet Karelius kommer att ha lunchöppet mån-sön 11:30-14:00 fram till v 44.

    Ha en fin dag och hör gärna av dig vid flera frågor!
    Kläppen Ski Resort