Opladning af bil / Ladda elbil på Kläppen

Hvor findes ladestander for el-bil

Kommentarer

  • Hej Jan,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du har bokat din vistelse på Kläppen Ski Resort!

    Det finns laddstolpe tillgängligt i vissa av våra boenden- det ska stå i beskrivningen på hemsidan! Allmänna laddstolpar har vi också. Vi har 26 laddstolpar på Tranantorget. Läs mer här >>

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt!
    Kläppen Ski Resort