Kan jag få pengarna tillbaka om det är 10 dagar innan ankomst? Jag har avbokningsskydd.

Hej, jag har bokat en resa för över ett år sen och planerar att komma dit den 19/12, jag har avbokningsskydd. Är det möjligt att få tillbaka pengarna om jag avbokar?

Kommentarer

  • Hej John,
    och tack för ditt meddelande. Det gläder oss att du bokat in din jul på Kläppen Ski Resort.

    När det kommer till våra avbokningsregler kan du av- och omboka fritt fram till 60 dagar före ankomst med vårt om- och avbeställningsskydd. När det är mindre än 60 dagar kvar till ankomst krävs ett giltigt intyg, från exempelvis Iäkare, myndighet, arbetsgivare eller skyddsbolag.
    Med ett giltigt intyg kan du av- och omboka fram till dagen före ankomst och återfå allt utom en avbokningsavgift om 500 SEK + det erlagda om- och avbeställningsskyddet.
    Mer information om våra bokningsregler hittar du på klappen.se

    Hoppas att du har möjlighet att fira jul på Kläppen Ski Resort.
    Önskar dig en fortsatt trevlig helg,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort