Har ni djurtillåtna rum på Hotell Kurbits?

Kommentarer

  • Hej Henrik,
    det gläder oss att du och din hund planerar att besöka vår anläggning i vinter!

    På Kläppen har vi många djurtillåtna boenden runt om på berget, och två stycken lägenheter på lägenhetshotell Kurbits. Det är dock inte tillåtet att ha hunden i lobbyn/butiken eller på skiduthyrningen. På alla våra restauranger får du ha hunden med dig 😀

    För att få en bättre överblick över alla våra djurtillåtna boenden rekommenderar jag dig att kika in på hemsidan och filtrera på djurvänliga boenden. Boka Boende - Kläppen Ski Resort (klappen.se)

    Hoppas att du hittar ett boende som passar!

    Önskar dig en fortsatt trevlig helg//

    Sofia
    Kläppen Ski Resort