Ændring af booking? Kostar det att ändra en bokning?

Hej med Jer, Koster det noget at ændre en booking fra uge 3 2022 til uge 4 2022? Ser frem til at høre fra Jer.
God aften

Kommentarer

  • Hej Jesper,
    och tack för att du hör av dig! Det gläder oss att du bokat in din vistelse på vår anläggning.

    Om du har köpt vårt om- och avbeställningsskydd kan du fritt omboka fram till dess att det är 36 dagar kvar till ankomst. Vid ombokning till en dyrare period betalas mellanskillnaden av dig, vid ombokning till ett lägre pris återbetalas mellanskillnaden till dig. Du behöver inte ange någon orsak eller lämna något intyg. Ombokning är ej möjlig när det är 35 dagar kvar eller mindre till ankomst.

    Om du önskar omboka din vistelse rekommenderar jag dig att kontakta Kläppens bokning på bokning@klappen.se alt. +46280-96200

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort