När blir bokningen bindande?

hej!
Om v i bokar boende o liftkort (paket) imorgon, när blir bokningen bindande? Och när ska man betala?
Mvh Anna

Kommentarer

  • Hej Anna,
    och tack för att du kontaktar oss med dina frågor. Det gläder oss att du planerar att boka in din skidsemester på Kläppen!

    Om du väljer att lägga till vårt Om- och avbeställningsskydd kan du fritt om- och avboka din resa fram till dess att det är 36 dagar kvar till din ankomst. Med ett giltigt intyg kan du även avboka din vistelse när det är färre dagar kvar (då till en kostnad av 500 SEK samt kostnaden för Om- och avbeställningsskyddet). Här kan du läsa mer om vad som gäller vid om- och avbokning >>

    Tillsammans med Klarna Bank AB erbjuds direktbetalning, faktura eller avbetalning i upp till 36 månader. Betalningen gör du direkt till Klarna. Läs mer om de olika betalningsalternativen här >>

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt, antingen här eller direkt till vår bokningsavdelning: bokning@klappen.se alt. +46280-96200

    Vi ser fram emot att ha dig skidandes på berget i vinter! 😊
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort