Multihyre, betyder det at de kan skfite mellem snowboard og alpint så ofte de vil?

Hej
Vores børn vil gerne stå både snowboard og alpint. Kan se at vi kan leje begge ved at vælge multileje.Betyder det, at de kan skfite mellem de to typer så ofte de vil? Tænker, at de starter på ski, så et par dage snow board og så tilbagepå ski.
Med venlig hilsen
Lise

Kommentarer

  • Hej Lise, tack för en bra fråga!

    Det stämmer precis som du säger 😀 Multihyra är att du har tillgång till skidor, både längd och alpint och snowboard och kan byta hur du vill under din vistelse. När du bokar skriver du in längd och vikt som vanligt och så kan du hämta upp dina produkter på plats. Ni får gärna i bokningen skriva/säga till om vad för utrustning som ska användas först så försöker vi förbereda "rätt" utrustning åt er, därefter kan ni komma till hyran och byta fritt.

    Hoppas det var svar på din fråga, annars får du höra av dig igen 😀

    //Sofia
    Kläppen Ski Resort