Kommer ni erbjuda morgonskidåkning i vinter?

Hej.
2022 erbjöd ni morgonskidåkning 1 gg i veckan mad med tillhörande frukost som vi uppskattade väldigt mycket. Hittar inte detta i erat utbud detta året. Kommer detta som alternativ senare på säsongen eller kommer detta inte finnas på programmet i år.

//Daniel
Daniel Löfqvist

Kommentarer

  • Hej Daniel!
    Tyvärr kommer morgonskidåkningen inte finnas med på programmet i år på grund av brist på intresse.

    Nedan har vi förslag på andra aktiviteter vi erbjuder.
    Kläppen (klappen.se)

    Hoppas ni hittar andra sätt att roa er,
    Thilda

    Kläppen Ski Resort