Skipass som inkluderas i boendet, kan dessa nyttjas av barn?

Hej
Ser att det i boendekostnaden ofta ingår 4 liftkort 6-8 dagar för vuxen. Om man är 2 vuxna o 2 barn går det att få dessa istället med avdrag på mellanskillnaden eller ska de åka på vuxen?

Kommentarer

  • Hej Malin
    Vad trevligt att ni kommer och besöker oss i vinter.

    Under vecka 8-9 har vi paketerade skipass i priset, det beräknas på antal bäddar.
    Upp till 6 bäddars stugor är det 2 skipass
    Över 6 bäddar så är det 4 skipass
    Över 11 bäddar så är det 6 skipass

    Ungdomar kan åka på vuxenkort under denna period, vi drar inte av någon mellanskillnad.

    Varmt välkomna att boka.
    Hälsningar Linda
    Kläppens bokningsavdelning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.