Om jag köper 5 dagar Skipass och skidhyra - måste dagarna vara sammanhängande då?

Om man köper liftkort o hyr skidor för 5 dagar, måste det vara sammanhängande 5 dagar då?

Kommentarer

  • Hej Johanna,

    Tack för ditt meddelande.

    Det stämmer som du säger att våra liftkort och skidhyra för fem dagar gäller fem dagar i följd. Alternativet du har gällande Skipass är fyra alt. sju dagar/säsong där du kan fördela dina dagarna fritt under hela säsongen.
    Mer information om Skipass och skidhyra hittar du på vår hemsida.

    Med vänliga hälsningar

    Ebba T.
    Kläppen Ski Resort