Vad gäller om jag vill åka antingen förmiddag eller eftermiddag? Har ni liftkort för halvdag?

Hej har ni inte liftkort för förmiddag eller eftermiddag längre?
Mvh
Josefin Haugen

Kommentarer

  • Hej Josefin! Tack för din fråga.

    Jo det finns absolut 😊 Mellan 9-13:30 kan du åka på förmiddagskort och 13:30-18 eftermiddag. Du kan se mer och köpa det på länken här! Boka Skipass - Kläppen Ski Resort (klappen.se)

    Hoppas du hittar det som passar! Vi ses på berget//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort