Kan vi ladda ungdom på ett SkiPass som tidigare varit vuxen?

Vi har tidigare varit i branäs men i år kör vi på kläppen.
Vi har kort som vi tänkte fylla på,
Vi har ungdomskort från branäs men vill nu fylla på det som vuxen nu, funkar det?

Kommentarer

  • Hej Anette,
    och tack för en bra fråga!

    Väljer du att förboka dina skipass online anger du skipassnumret som finns på baksidan av kortet. Du kan ladda korten med valfri laddning oavsett vilken laddning som tidigare funnits på keycardet.

    Här bokar du dina skipass online.

    Hälsningar,
    Ebba
    Kläppen Ski Resort