Hvor er nærmeste læge?

Hvor er nærmeste læge? - vi er i Kläppen nu.

Kommentarer

  • Hej Mette, & tack för din fråga!

    Det finns en backläkarmottagning på Kläppentorget som är öppen vecka 51-15 måndag- fredag 14.00-15.30

    Är Backläkarmottagningen stängd för dagen ber vi dig att:
    • Ta kontakt med Backläkarmottagningen nästa dag, eller
    • Ring till Vårdcentralen 0280- 49 84 00 eller besök Vårdcentralen i Sälens by

    Akuta skador
    Vid akuta skador i backe eller skidområde ber vi våra gäster ta kontakt med Kläppens skidpatrull, alternativt närmaste Kläppenmedarbetare eller ringa nödnumret 112.

    Hoppas du får en fortsatt fin dag!

    Sanna
    Kläppen Ski Resort