Vi bor i ett kodlåsboende. Hur låser vi ytterdörren?

Hur låser jag bår ytterdörr? Vi bor i mitt i pisten och har kodlås

Kommentarer

  • Hej Rebecca,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du nu anlänt till vår skidanläggning!

    För att låsa dörren utifrån trycker du #, kod och lyfter dörrhandtaget.

    Om du skulle ha fortsatta problem kan du låsa dörren genom att trycka på knappen med hänglåssymbolen på insidan av dörren. Efter att dörren varit stängd i cirka 5 sekunder skall den vara låst.

    Hoppas att det löser sig för er, annars kan ni nå oss på 0280-96200.
    Önskar er en fortsatt trevlig lördag,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort