Hur mkt natursnö brukar normalt krävas för att öppna Myrspåret och Toppspåret?

Hur mkt natursnö brukar normalt krävas för att öppna myrspåret och toppspåret? Och har ni konstsnö på nån utav dom?

Kommentarer

  • Hej Fredrik,
    Ungefär 30-40cm snö behövs minst till de spåren. Vi producerar inte snö på Myrspåret och Toppspåret, vi producerar endast snö på Älvspåret.

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning,