Går det att se aktuell status på längdspåren via er hemsida?

Hej!
Aktuell status på längdspår?
Både för skate och klassisk åkning?

Kommentarer

  • Hej Joel,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att skida i våra längdspår.

    I dagsläget är 4km på Älvspåret, samt 4km på Toppspåret öppet. Båda spåren spårades under natten. Samtliga längdspår på Kläppen Ski Resort är kombinerade för klassisk och skate.

    Dagliga uppdateringar för pister, längdspår och liftar finner du på Kläppen Idag >>

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Allt gott//

    Kläppen Ski Resort