Ladning af Keycard når hytte er booket og betalt?

Hvordan kan man aktivere keycard, når 2 liftkort til voksne er med i hyttebooking ?
vi har Keycards fra tidligere, og de er indtastet som medrejsende.
vi skal derudover købe/aktivere et keycard til vores datter på 15, som også er opdateret som medrejsende.

På forhånd tak.
med venlig hilsen

Kommentarer

  • Hej Jan,
    och tack för att du hör av dig till oss!

    Det ingår KeyCard på alla paketerade SkiPass.
    Dessa SkiPass hämtar du ut i en av våra SkiPass-automater. Om du önskar återanvända dina egna KeyCard ber vi dig kontakta oss per mail bokning@klappen.se alt. tel. +46280-96200 med bokningsnummer, KeyCard-nummer och namn på medresenärer.

    Du kan köpa till en SkiPass-laddning till din dotter online alt. via oss. Antingen laddar du ett befintliga KeyCard online (antingen på en ny bokning eller genom att redigera den du redan har). Det mest fördelaktiga priset får du via vår onlinebokning >>

    Har du några fler frågor är det bara att du hör av dig på nytt, alternativt kontaktar bokningen via: bokning@klappen.se alt. +46280-96200

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort
  • Hej igen
    Mange tak for svar. Vi henter vores skipass i automaten og bestiller online til vores datter.
    glæder os til at komme på Kläppen igen 😊
    Mange hilsner - Jan

  • Hej Jan,
    det gläder oss! Vi ser fram emot att ha er skidandes i pisterna igen 😀

    Du hittar våra SkiPass-automater på Kläppentorget (fd. Välkomstcentret) till höger om huvudentrén. Vi har även en automat på Tranantorget vid entrén till Hotell Kurbits, den entrén mot parkeringen.

    Vi ses i vinter!
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort