Var hittar jag information om kostnad för att ladda elbil?

Jag besökte er igår för första gången denna säsong och såg då att ni hade satt upp laddstolpar för elbil. Jag använde en av dem och kunde varken vid stolpen eller i appen som användes för att starta laddningen se att någon avgift togs ut. Jag blev därför förvånad när jag sedan såg att ca 200 kr hade debiterats. Nu var väl priset som togs ut, 3 kr/kWh, inte helt oskäligt men jag hade uppskattat tydlig information om det så jag själv kunde fatta ett informerat beslut om hur mycket jag ville ladda hos er och hur mycket jag ville ladda exempelvis hemma.

Kommentarer

  • Hej Jesper,
    och tack för att du har hört av dig med dina funderingar. Det gläder oss att du besökt vår anläggning!

    Information om kostnad får du via Easypark´s app, se bild nedan. Kostnaden per kWh står längst upp i appen.

    Mer information om elbilsladdning hittar du på www.klappen.se

    Hoppas att du har haft en trevlig vistelse,
    Vänligen//

    Kläppen Ski Resort