Vart kan jag ladda min elbil?

Hej! Kommer till Kläppen nästa vecka och bor i Gullbrändan men verkar inte finnas laddstolpe vid vårt boende ännu, 1219c. Har sett på Chargefinder att det ska finnas 24 st nya Eways-laddare vid hotellet men de går inte att hitta i Easypark-appen. Är dessa laddare igång?

Kommentarer

  • Hej Fredrik och tack för din fråga!

    Det stämmer bra det, vid parkeringen nedanför Tranangårdarna (lägenheterna bredvid hotell Kurbits) finns dessa 24 elbilsladdare. På dem sitter en QR-kod att skanna för att starta laddningen😊

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    // Linnéa
    Kläppen Ski Resort